Gratis verzending op alle bestellingen

Handelsvoorwaarden

1) Bestelling

Als je hebt besloten dat je een van onze producten wilt bestellen, dan moet je eerst je gegevens invullen. We hebben je volledige naam, adres, postcode, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer nodig. Zodra je deze gegevens hebt ingevuld, ga je naar de betaling. Zodra je je betaalgegevens hebt ingevuld, druk je op de "Aankoop uitvoeren" knop. Denk eraan dat je 18 jaar of ouder moet zijn om te kunnen bestellen op onze site.

2) Betaling

We hebben verschillende betaalmethoden waaruit je kunt kiezen. Je kunt ervoor kiezen om met een creditcard te betalen of een factuur te ontvangen, nadat je producten zijn geleverd. Nadat je je adresgegevens hebt ingevuld, kies je of je wilt betalen met een creditcard of een factuur wilt ontvangen. Als je ervoor kiest om met een creditcard te betalen, dan vul je je creditcardgegevens in en klik je op "Aankoop uitvoeren". Kies je voor een factuur, dan moet je de bestelling gewoon afronden, en hoef je de rekening pas te betalen nadat je producten zijn geleverd.

3) Levering

Alle bestellingen die op voorraad zijn worden binnen 1-3 werkdagen verzonden, en het duurt maar ongeveer 24 uur voordat je bestelling door ons magazijn is verwerkt.

Alle bestellingen worden gratis verzonden - ongeacht de grootte van de bestelling. Bijna alle bestellingen worden geleverd met DHL - daardoor kunnen we binnen 24-48 uur leveren als het product op voorraad is.

Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons magazijn af te halen, tenzij je dit hebt afgesproken met een van onze medewerkers.

4) Recht van retour

Als consument heb je in onze webshop 14 dagen recht van retour.

Je recht van retour betekent ook dat je ons binnen 14 dagen na ontvangst een bericht moet sturen als je het product terug wilt sturen.

Je kunt een e-mail sturen naar [email protected] als je je bestelling wilt retourneren of je aankoop wilt annuleren.

Je kunt je aankoop niet annuleren door te weigeren om je bestelling in ontvangst te nemen, zonder ons daarvan op de hoogte te stellen. Stel je ons niet op de hoogte, dan vervalt je recht van retour.

5) Retourneren

Zodra je ons op de hoogte hebt gesteld van het feit dat je je bestelling wilt annuleren, heb je 14 dagen de tijd om de goederen naar ons terug te sturen. Jij betaalt voor de retourzending en jij bent aansprakelijk voor de goederen als ze tijdens het terugsturen worden beschadigd.

De staat van het product bij retourneren

Jij bent aansprakelijk als het product in waarde vermindert. Met andere woorden: je kunt het product op dezelfde manier proberen als in de winkel, maar je mag het niet echt in gebruik nemen.

Test je het product meer dan wat hierboven staat beschreven, dan beschouwen we je aankoop als bindend en kunnen we je geld maar gedeeltelijk of helemaal niet terugbetalen. Het terug te betalen bedrag is afhankelijk van de commerciële waarde van het product.

6) Garantie

Het consumentenrecht is van toepassing op alle aankopen. Wanneer jij als consument iets bij ons koopt, heb je recht op 24 maanden garantie op al onze producten. Als de klacht terecht is, betekent dit dat je het artikel kunt laten repareren, ruilen, je geld terugkrijgen of een korting op de prijs ontvangen, afhankelijk van de situatie.

Je dient je klacht binnen een "redelijke termijn" in te dienen, nadat je het defect hebt geconstateerd. Als je klaagt binnen twee maanden nadat de fout is geconstateerd, zal de klacht altijd op tijd zijn.

Is je klacht terecht, dan zullen wij je je (redelijke) verzendkosten terugbetalen. Het product moet altijd worden geretourneerd in de  originele verpakking en vergeet niet om een ontvangstbewijs voor je verzending te krijgen, zodat we je je verzendkosten terug kunnen betalen.

7) Privacybeleid

We hebben de volgende gegevens nodig als je iets op onze website bestelt:

Naam, adres, telefoonnummer en e-mail.

Wij registreren je persoonlijke gegevens om je bestelling bij jou te kunnen bezorgen.

We geven je gegevens door aan onze verzendafdeling en aan ons vervoerbedrijf.

Persoonlijke gegevens worden door Smilebright IVS geregistreerd en vijf jaar bewaard, waarna de gegevens worden gewist. Wij werken ook samen met een aantal andere bedrijven die gegevens opslaan en verwerken. Deze bedrijven zullen alleen gegevens namens ons verwerken en mogen ze niet gebruiken voor eigen gebruik of  doorgeven. Gegevensverwerker is Frederik Sorensen. Als je geregistreerd staat bij Smilebright IVS, heb je altijd het recht om bezwaar te maken tegen die registratie. Je hebt ook het recht om de informatie die we over jou hebben in te zien. Voor meer informatie kun je contact opnemen met: [email protected]

8) Abonnementsvoorwaarden

8.1 Afsluiten van de overeenkomst

De abonnementsvoorwaarden zijn van toepassing op de pakket-abonnementen van Smilebright. Elke wijziging van naam, adres, e-mailadres of betaalgegevens kun je via [email protected] aan ons doorgeven.

Als je een abonnement bij ons afsluit, betaal je de eerste keer € 1 Hierna betaal je € 39,99 per maand. 

8.2 Duur en beëindiging van het abonnement

Het abonnement is geldig vanaf de dag dat je de introductie-aanbieding koopt tot het moment waarop je het opzegt. Je bent nergens aan gebonden als je een abonnement bij Smilebright afsluit. Bij beëindiging worden reeds verzonden artikelen niet terugbetaald, als ze niet onder je 14-daagse annuleringsrecht vallen. 

Indien je je abonnement binnen 14 dagen na ontvangst van je laatste pakketje wilt opzeggen, dan kun je deze retour sturen, waarna wij je het bedrag terugbetalen. Voordat je iets retour stuurt moet je dit eerst per mail via [email protected] aan ons doorgeven. Je kunt alleen opzeggen door een persoonlijk bericht naar [email protected] te sturen.

8.3 Betaling

De kosten voor je abonnement worden op de dag dat je producten naar je worden verstuurd, afgeschreven. Je ontvangt elke maand een ontvangstbevestiging per mail voor elk pakketje dat we je toesturen. Indien je niet voor de termijndatum betaalt, dan brengen wij voor elke herinnering een vergoeding in rekening. Deze bedraagt 10% van het factuurbedrag. Bij een te late betaling behoudt Smilebright zich het recht voor om rente in rekening te brengen over achterstallige betalingen, in overeenstemming met artikel 5 (1) van de Wettelijke rente. Als wij de betaling voor het abonnement niet ontvangen, kan Smilebright de abonnementsovereenkomst zonder voorafgaande kennisgeving ontbinden.

Recht om abonnementen te beëindigen.

Als consument heb je recht op een opzegtermijn van 14 dagen. Dat heeft u bij ons ook. 

Die termijn houdt in dat je 14 dagen bedenktijd hebt, vanaf de begindatum van de overeenkomst, om ons te laten weten dat je ervan afziet. Je kunt een e-mail sturen naar: [email protected] 

Terugbetaling

Als je je aankoop binnen 14 dagen annuleert, krijg je je geld terug.

We zullen het bedrag zonder onnodige vertraging en binnen 14 dagen terugbetalen, vanaf de dag waarop we het bericht dat je de overeenkomst wilt beëindigen, ontvangen hebben. We betalen je met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee je je aankoop betaald hebt, tenzij anders overeengekomen. Het is echter belangrijk dat je weet dat het product of de producten die je hebt teruggestuurd, op ons adres moeten zijn binnengekomen - voordat we de eventuele terugbetaling kunnen overmaken. 

Ontevreden over je abonnement

Als je niet tevreden bent met je abonnement, neem dan contact met ons op via [email protected] De regels van de Inkoopwet voor het leveren van waren gelden niet voor het abonnement.

Of je volgens de regels van het consumentenrecht 2 jaar garantie hebt, is dus afhankelijk van hetgeen er volgens de abonnementsovereenkomst geleverd wordt.

8.4 Het wijzigen van de betaalgegevens van je abonnement

Als je een nieuwe bankpas of creditkaart krijgt of als je betaalgegevens veranderen, is het belangrijk dat je contact met ons opneemt, zodat we je gegevens kunnen aanpassen. 

Als je je gegevens niet verandert, kan Smilebright de kosten van je bestelling niet afschrijven en zul je dus geen artikelen ontvangen. Neem bij twijfel gerust contact op via [email protected] 

8.5 Wijzigingen van de abonnementsvoorwaarden

Wijzigingen in deze overeenkomst die in het voordeel van de klant zijn, waaronder prijs- en/of kostenverlagingen, kunnen zonder voorafgaande kennisgeving door Smilebright worden doorgevoerd.

Wijzigingen in deze overeenkomst die in het nadeel van de klant zijn, waaronder prijs- en kostenverhogingen, worden minimaal 30 dagen van tevoren aangekondigd.

Je moet 18 jaar of ouder zijn om een abonnement bij Smilebright af te sluiten. Indien je jonger dan 18 jaar bent, moet Smilebright toestemming van je ouders/voogd hebben.

Je wordt geacht de wijzigingen te hebben goedgekeurd, als we vóór de datum waarop de wijzigingen in werking treden niets van je gehoord hebben. De actuele prijzen en abonnementsvoorwaarden kun je teruglezen op www.smilebright.eu

8.6 Contractbreuk

Als je je niet aan de abonnementsovereenkomst of de abonnementsvoorwaarden houdt, behoudt Smilebright zich het recht voor om je abonnement zonder voorafgaande kennisgeving te beëindigen.

8.7 Privacybeleid

Voor de administratie van je abonnement, verwerkt Smilebright bepaalde gegevens over jou, zoals je naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en andere informatie die van belang is voor je abonnement. Door het afsluiten van een abonnement ga je ermee akkoord dat we deze informatie kunnen gebruiken voor onze administratie en statistische doeleinden.

8.8 Bedrijfsinformatie

Hieronder vind je onze bedrijfsgegevens:

The Smile Company BV
Christiansmindevej 12
8660 Skanderborg
BTW-nummer: 39745240

Copyright © 2018-2020 Smilebright™